Alyamom35 Yalinn8 benim kızımda öyleydi dalgalı ve hareketli. Şimdi oğlum olucak nasipse hızlı ve öfkeli olur kendileri 🤭
Yalinn8 Alyamom35 hahaa olsunlar aman oyle olsunlar saglikli olsunlar da hizlarini da ofkelerini de severimm😅
Alyamom35 HamidoDemirci bizimki 2 aydır baş aşağı duruyordu acaba yukarı mı döndü ondan olabilir çünkü mide altında yada kaburgalarda başı var sanki el ayak olsa belli oluyor. Mantıklı 😌
GULSAHKP Benim de 30+6 deli bi sancı girdi bikaç dakika sürdü oğlum da içerden sağolsun taklalar atıyor hiç durmadı bu normal mi acaba ilkkez böyle bi sancı geldi.