Citirmom Arkadaşlar bebeğimize isim bulamıyoruz. Ömer, selim gibi isimleri ben de çok beğeniyorum ama modern az kullanılan bir isim olsun diye karar aldık. Önerilerinize ihtiyacımız var
Melosum34 Citirmom oğlumun adı Miran ikinci oğlum olacak mirza koyacağız ismini mirzayı daha çok beğendim ben ☺️
piiremsesinannesiii Citirmom eşim oğlumuz olsa subutay istiyordu tavsiye etmem ama güzel değil belki fikir olur şimdi de doğu ismi çok hoşuna gidiyor bencede eren ismi çok güzel
0203-adenim Melosum34 bizde oğlumuzun adını miran koyacağız şubat da doğumum var acaba oğlunuz nasıl bir karaktere sahip yaramaz mı miranlar nasıl oluyor genel anlamda😅
Elfelf475 piiremsesinannesiii o ne anlama geliyormuş ilk defa duydum sanki pc oyunu içinde bir karakter ismi gibi 😁
Goncagullllllllll Citirmom oğlumun adı Cesur bebeğim erkek olsaydı rüzgar koyacaktım ama kumsalımız geliyor oda gelmiyor bı turlude 🤣 çarşamba günü kavuşuruz inşallah kızımla
Tugbagol Citirmom modern midir bilmem ama oğlumun adı Ata 🥰 kızım olursa da Ada koycam. Evde birine seslendiğimde ikiside üstüne alınsın efendim desinler fkfkfkkd