Tugceelanaz muphem Geçmiş olsun 🥰 Bende bugün gidicem doktora bana perinatoloji felan demediler hem devlete gittim hem özele İkiside korkulcak birşey yok dedi, bugün tekrar gidicem . Kanamam ağırım vs yok İçini ferrah tut haber edicem inşallah
muphem Tugceelanaz maşallah sevindim sizin adınıza 😇 ben perinatolojiye gidicem yine de. Benim de kanama olmuş durmuş da 5 cm pıhtı var bebeğin yanında. Haftam ilerş olduğu için korktum açıkçası
akkrn Tugceelanaz çok sevindim progestanı bu süreçte günde ne kadar alıyordunuz ve vajinadan mı aldınız
xEndless Tugceelanaz İnşallah canım doktor lekelenme olabilir demişti bana pzt gittiğimde salıdan beri kahverengi akıntım var progestan iğne yaptır dedi 3 gunde 1 pzt kontrolüm var.. Özellikle telefonda sordum kanama plesentada mı diye rahim ve kese arasında dedi bende yatıyorum günlerdir