iremm00 Yatak odam Oturma gururum Cocuk odasi Yemek odası mevcut gurbetciyiz hani benim annem ve babam dişinde gelen olmaz onlarda gelirlermi meçhul yani sizce
Mrvsmt2502 iremm00 evim 4+1 . Yatak odam, kızımın odası, oturma odası, salon kullanılıyor kalan oda çamaşır ve ütü odam bence her evde bi oda fazla olmalı fazlalıkları topluyor
DENIZ_55 iremm00 benim 3+1 yatak odam oturma odasi ve çamaşır odası var nasip olursa diğer odamda çocuk odası olacak sadece temizlemesi sorun yoksa rahat güzel geniş evde oturmak
Mejsa iremm00 3+1 bence bizim bi çamaşır odası var misafir geleceği zaman aniden kalabalığı topluyoruz oraya kitliyoruz kapıyı kafamız rahat oluyor hele bi de çocuk da var bemce daha da gerekli
iremm00 Mrvsmt2502 ozmm 3+1 1 odayida çamaşır odası yapayım ütü kurutma makinasi askılık vs gibi kızımın arabasını vs oraya koyarım
Mrvsmt2502 iremm00 bencede. Öbür türlü çamaşır için ütü için bi oda kullanılıyor devamlı bi dağınıklık oluyor böyle her şey toplu
iremm00 DENIZ_55 benim sanki 2+1 yetiyor ama sanki salonda oturma grubu olsun istiyorum yemek masası konsol ve sehpalar hep aynı odada kalabalık geldi
DENIZ_55 iremm00 anladım ben konsol kalabali sevmiyorum bi oturma grubu bide yemek masam var oturma odam geniş başkada öyle konsol felan yok ben çok eşya sevmiyorum sade sık seviyorum biblo sevmiyorum yani bu senin tercihin tamamen
iremm00 DENIZ_55 o konsolumun içinde yemek takımlarım mevcut burdaki evin mutfağı küçük olduğu için yetmemisti
DENIZ_55 iremm00 anladım evet biliyorum benide var birini giruse birini çocuk odasına diğeri oturma odama koyduk çok esya gözümün önünde olunca kötü oluyorum ben eşimde sevmiyorum bende öyle set halinde idi oyke alinmisti zamanında
iremm00 DENIZ_55 aynen bizde aynalı eşyalar sarı renkler simsiyah mobilyalar beni yoruyor fazlasıyla hele aynalı daha beter
DENIZ_55 iremm00 aynen ama bizimki beyaz renkte çok esya ben sevmiyorum beni daraltiyor konsollorum beyaz oturma gurupları krem rengi açık renk yani
iremm00 DENIZ_55 benimde beyaz koltuk takımı eşim seçti oda gri krem iyikide öyle yapmış kızımdan dolsyivrengi siyah olurdu 🤣🤣