Moonse Kızlar selam . Siz 4 lü testi ne zmaan yaptırdınız . Ben cinsiyetini de öğrenmek istiyorum o yüzden ikisi bir arada çıksın diye en erken ne zaman gidebilirim şu an 14+ 1 deyim .
DENIZ_55 Moonse ben ne 3 nede 4 lu testi yaptırdım sadece 2 li test yaptırdım diğerlerine gerek yok dedi doktorun detayliyi bekliyoruz
Moonse DENIZ_55 aslında aldığım paketin içinde olmasaydı bende yaptırmayı düşünmüyordum . Hastaneden doğum paketi almıştım ben ,
Moonse hamcokelek33 evet 2 Li yaptırdım güzel cimri sonuç ama 4. Lü test aldığım paketin içinde vardı ekstra para vermeyeceğim o yüzden yaptırmak istiyorum aslında .
Aslaninannesi_ Moonse bence yaptırma bu 3 ve 4 lü testlerde doğruluk payı yok tarama testi bir şey çıkacak moralin bozulacak sonra fetal dna şu bu bir sürü strese gireceksin
DENIZ_55 Moonse olsun 2 li testi yaptırdiysa sorun yoksa yaptırma bence sen bilirsin ginede doktorun ne diyor bu konuda bana doktor 2 li testin temiz diğerlerine gerek yok dedi detayliyi yaptır ama mutlaka dedi bana
Moonse Aslaninannesi_ aslında doğru diyorsunuz ben kafama da takarım şimdi Allah göstermesin kötü bir şey çıkarsa
Rmys0 Moonse benm 2 li temiz cıkmstı 4 lüyü de aslında ben istemedm devlete gideym bi kez dedm gitmeseydm keske 4 lü yaptı sonucu almayıö dedm gene duramadm sonucuda aldım riskli cıktı ya nası moralim bozuldu
DENIZ_55 Moonse ben 18 aralığa randevum var detayliya o zaman 23 haftalık oluyoruz onu bekliyorum doktorum onu sakın kacirma yaptır dedi onu bekliyorum bende