bebegimd7 bende ikinciye hamileyim, oglum 4 yasinda ,kardesi dogdugunda 5 olacak. Şuan daha rahatım oğlumun küçüklüğüne bakarak. Çok hareketli bi cocuktu , tek başıma ilgilendim hep. Oyuzden suan daha kolay olacak biliyorum. Sizin eger ilgilenecek biri varsa yanınızda,isiniz olduğunda cocugunuzu birine birakabiliyosaniz ,eşiniz de yardımcı oluyorsa evde, bence ideal 2 yas beraber arkadas gibi olurlar oynarlar. Biz biraz actik arayı:)