Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim. Adliye personeliyim (Zabıt katibi) . 6 aydır birer birer ay olmak üzere heyet raporu aldım. Yüksek riskli gebeydim hep yatarak geçirdim. 32 haftama geldiğimde yasal iznime ayrıldım. Diyelim ki ben 37 haftada doğum yaptım. Oradaki 40′a kadar olan 3 haftalık iznim kayboluyor mu. Yoksa 40′tan sonra 8 hafta var ya 8+3= 11 hafta izin mi kullanacağım ? Bilen arkadaşlar yazarsa çok sevinirim.
Bir diğer sorum ise doğum yaptığımıza ilişkin belgeleri kuruma bildirmeli miyiz Bir de herhangi bir para alıyor muyuz? Bir arkadaşım alıyoruz demişti. Bunu da idari işlere mi bildirmeliyiz komisyona mı Ya da biz bir şey yapmayacak mıyız?