tarcinnnn24 Kızlar bat 30. Akıntı artışı başladı hatta geçen hafta hiç yoktu bu hafta akıntım başladı arada sağ kasığıma da ağrı giriyor adet belirtisi mi acaba gebelik olabilir miii
Habibeoz Akıntı bnde yoğun oldu adetim 4 gün gecikti test yaptım üç defa ama negatif çıktı bekliyorum baklm hayırlısi
MNesemm Kızlar adet 30 ama bende hala belirti yok sadece goslerimde ağrı arada oda benim de pek umudum yok ama hayrlisi
tarcinnnn24 MNesemm benim belirtim bir oluyor bir olmuyor anlamadım vallahiiii , ama akıntı artışını bilemedim adet mi olacağım acaba:/
MNesemm tarcinnnn24 cnm bu ayı Cook guzel deyerlendirdik adet basinda ta buzamana kadar dolu 30 kadarda devam edeceğiz inşallah tabi taktir allhtan ya sade 2 gün boş geçti umarım düşündüğüm olmaz inşallah baklm adet geçsin öyle yapmayı düşünüyorum vallahi
tarcinnnn24 MNesemm bende öyleyim ilk gebeliğim boş gebelik oldu bayaaa üzüldüm. Şimdi de acele ediyorum sağlıklı olsun 🥲