Elaa12 13 haftalık gebeyim bugün tiroidimin 4.70 olduğunu öğrendik doktorum hemen ilaç başladı. Benim gibi olab anneler var mı bir sorun teşkil ediyor mu acaba
Senanur07 Elaa12 benimde yüksek olduğu için ilaç kullanıyorum. İlacı düzenli kullanırsanız troid hormonu normale dönüyor bir sorun olmaz
Mercan0652 Elaa12 bir sorun olmaz canim merak etme. Benim de o civardaydi hamile kaldığımda dozunu yükseltti doktor şuan normal yani. Ama doğuma kadar kullanmak zorundayiz maalesef ihmal etme ilaci sakin bebek için önemli
ArasMom34 Elaa12 ben ilk gebeliğimdede kullandım 150 mg doz hatta şuan ki gebeliğimdede kullanıyorum korkmayın hiç bir sorun olmuyor kullanmazsanız korkun bebeklerin zekasında gerilik yapılıyor
Aleyysss000 Şimdi evet diyen bir sürü insan çıkabilir hiç kafana takma çünkü hayir bir sorun olmuyor ancak çok yüksek değerler uzun süre tedavi edilmezse bebekte problem yaratıyor senin değerin absürt değil normal ilacını düzenli kullan kontrol altında tutulur