HKC Merhaba muhtemelen 5 aralıkta sezeryan doğum yapacağım. Doktorum ve anestezi doktoru spinal anestezi önerdi. İğneden korkuyorum. Spinal anestezi ile doğum yapan var mı nasıl bir süreç öncesi sonrası hakkında önerileriniz var mı?
Serrabade Damar yolu daha acıtıyo inan bana sadece kendini kasmaman gerek. Bebeğinin çıkış anını görmen lazım çok güzel bi an. Sonrasında kendinde olman da büyük avantaj geneldeki o sersemliği yaşamıyorsun. Sağlıkla al kucağına🌸