Senamstf Çok yoğun adet kanaması neden olur ? Orkid yetmiyor depend kullanıyorum o bile çok doluyor. Bunun sebebi ne olabilir ? Sıkıntılı bir durumsa hamile kalmayı da engelliyor olabilir mi acaba
dygsss Senamstf hamilelik icin bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum ben günde bi paket ped bitirirdim şimdi 11 haftalık hamileyim
minikbebegim06 Senamstf kadın doğuma gidip muayene olun burdan yapılan yorumlar ne kadar doğru olabilir ki
Songulkaya Senamstf Bir tanıdığım da aynı şekilde yoğun kanaması vardı kadın doğum doktoru bir hormonunun çok yüksek çalıştığını söylemişti. İsterseniz bir doktora görünün
Senamstf dygsss çevremde söylediğimde hep şaşırıyorlar bu kadar yoğun olmama o yüzden hiç aynı durumu yaşayan bir tanıdığım olmadığı için ve gittiğim doktorlardan tam bilgi alamadığım için sormak istedim ☺️ çok sevindim sizin adınıza sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️🌸
Senamstf minikbebegim06 iki farklı doktora gittim zaten fakat ne bir test ne bir şey istemediler. Sadece alttan muayene ettiler. Aynı durumu yaşayan ve bilgisi olan biri vardır belki diye buradan yazdım. Sonuçta burası bir bilgi alışverişi platformu bir nevi ☺️
Senamstf Songulkaya aslında iki farklı kadın doğum doktoruna gittim ama bilgi alamadım test vs istemediler. O zaman sağlık ocağında hormon testi vereyim bakalım ne çıkacak 🥺 çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🙏🏻 Peki arkadaşınızın hamilelik sıkıntısı vs oldu mu acaba
minikbebegim06 Senamstf adetin ikinci günü bence direkt kadın doğuma gidin ve ikinci gününüzde olduğunuzu hormon testleri istediğinizi söyleyin sağlık ocağı yeterli gelmiyor bu konularda