zeynep59
Riskli risksiz herkese öneriyorlar benim ilk gebeliğimde kan uyuşmazlığım vardı içim rahat etsin diye Fetaldn DNA yaptırdım.. şimdi 2. Ye hamileyim doktor gerek yok gibi duruyor dedi ama ben bu hafta tekrar yaptıracağım maksat içimizin rahat etmesi her konuda.. Öbür türlü ikili tatama dörtlü tarama derken hamile hamile strese sokuyor bizi doktorlar yok kalbi parlıyo yok bağırsağı parlıyor diye bunları yaşamamak için yaptırıyorum ben şahsen.