Ozgee65
2 defa 25 haftalik dogum yaptım 25 in sonlariydi. Ilk kizim 875 gram dogup 700 grama kadar zayıfladı. 100 gün yogun bakim sureci oldu cok zor şeyler yaşadık o anı sadece yasayan anlar Allah birdaha kimseye vermesin boyle imtihanlari insallah. 2. Bebegimi 2 gün yaşayabildi kaybettik. Şimdi hamileyim nasipe tedbirlerimizi aldık bekliyoruz. Prematureler cok güçlü oluyorlar imkansiz denilen Allah tarafindan mucize oluyor. Eger bu dunyada yiyecek ekmegi nasibi varsa ona hicbir sey engel olamaz. Insallah sağlıkla kolaylikla hayirla gelir. Uzun hemde cok uzun yipratici bi surec sizi bekliyor olacak ama taburcu oldugu gün derin bir oh cekeceksiniz