Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🙏 bende bir prematüre bebek annesiyim şu anda ikinci kızıma 29 haftalık gebeyim ilk kızımı geçen yıl 7 ekimde 28+3de doğum yaptım bende çok yoğun enfeksiyon varmış hiçbir belirti yoktu tahlil yaptırmıştık ama doktor kontrol etmemiş nedense benimde o dönem aklıma gelmemişti enfeksiyonun kana karışması sonucu bebeğimin kesesi patladı apar topar hastaneye gittik Çorum’da o dönem bebekler için 3. Basamak yoğun bakım yoktu Ankara Etlik Şehir Hastanesine sevk edildim doğum için 3 gün beklediler ama en son bebek zarar görmemesi için suni sancı ile normal doğum yaptım Çorum’dan sevk edilirken bebeğimin kilosuna 1200 denildi Ankara’da 1100 dediler 1070 olarak dünyaya geldi ertesi gün 968 grama düştü o yoğun bakım kapısının önünde beklemek insanı çok yoruyor gerçekten her gün doktorlardan ne duyacağını beklemek ki doktorlar hiçbir zaman insanı iyiye hazırlamıyor sanırım bebeklerimiz küçük olduğu için her an herşey olabilir diye kaldı ki kızımın hiçbir sağlık sorunu yoktu 44 gün boyunca kimse bana iyi birşey söylemedi bile ama çok şükür herşey geride kaldı şimdi öyle hareketli öyle zeki öyle güzel bir kız çocuğu oldu ki bütün ailenin neşesi oldu kendinizi üzüp yıpratmayın siz mümkün olduğunca bebeğiniz için süt sağmaya bakın sütünüz inşallah şifa olacaktır ben kızıma doğru düzgün hiç süt veremedim stresten kesildi ama gerçekten ne zaman anne sütü verilse çocuğum daha iyi kendine geldi kabul edilmeli ki süreç biraz uzun oluyor ama inşallah güzel sonla bitecek inşallah güzel haberlerinizi bekliyor olacağız 🙏🌸