Emsal_swvinc1 Kızlar Elazığ’da özel hastanede sezeryan doğum yapanlar bilgi verebilirmisiniz, fiyat hangi doktor ilgi alaka vs. Nasıldı acaba 7 aylık olduk ve bilgim yok başka bi şehirde yaşıyorum ama doğumu Elazığ’da planlıyoruz
Minik1tirtil Emsal_swvinc1 arkadaşım medilineste doğum yaptı gayet memnundu 3 yıl falan olacak sanırım
Bglmmrn Emsal_swvinc1 bende iki sene önce hayat hastanesinde cem hocada doğum yapmıştım çok memnundum ama şimdi cem hoca medikalde bı kaç arkadaşımda medilende Zeynep hocada doğum yaptı onlarda memnundu
Seyma0323 2 sene önce medline hastanesinde doğum yaptim Fatma Şeneş hoca’da. Coook memnun kaldim. Zeynep hocada iyidi