Fatma-K Çok ağır bi üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum 3 gündür geceleri öksürükten uyuyamıyorum bugün aile hekimine gittim bana croxilex antibiyotik yazdı sakıncası yok dedi ama kullanan oldu mu hamileyken
b-bg Fatma-K ben bikere zatürre için bikere diş için bikerede kasığımda yuvarlak bir iltihaplanma olmuştu onun için toplam 3 kere kullandım bir zararı olmaz dedi doktorum bebeğimde sağlıklı çok şükür. geçmiş olsun biran önce iyileşmeniz bebek için önemli pekmez de çok iyi geliyo
b-bg Fatma-K tabi her doktorun yazdığı ilacı kadın doğum doktorunuzdan onay alarak kullanın ben öyle yapmıştım
Hryedz Fatma-K http://www.e-lactancia.org/breastfeeding/amoksiklav/tradename/ Bu siteye ilacın ısmını yada etken maddesini yazıp guvenlı olup olmadıgına bakabılırsınız B kategorisindekı ılaclar bebege zarar vermıyor