YgzAlp2536 Yaa orası öyle de işte insan bir umut sevinç yaşayınca ben ilk defa oldu 4 senelik evliyim tüpler kapalı dendi tüp Bebek tedavisine başlayacaktim rabbim kendiliğinden nasip etti şükür şimdi de işte hayırlısı bende hiç hamilelik belirtileri yok ne mide bulantısı ne başka bir şey ara sıra kasık ağrısı biraz iştahsızlık o kadar