Mnos-332 Arkadaşlar en son adet tarihim ekimin 14 ü ilk yaptığım test beyaz olan 2 gün sonra pembe olanı yaptım yine 2 gün sonra mor olanı yani bugün yaptım günümün bu kadar geçmesine göre daha belirgin olması gerekmiyor muydu mor olanda sanki var gibi kafam çok karıştı ya
Lunapark Mnos-332 üçüncüye göre (hatalı değilse) var gibi.Gününüzün geçmesine göre değşl de döllenmeye göre düşününce yeni döllenmiş olabilir bu sebeple şuan çok siliktir.ilk ikisinde siz görüyor musunuz çizgi var mı..
Egelikiz Mnos-332 İnşaAllah vardır canım hayırlı güzel haber alırsın sende çıkarsa banada büyük bir umut olcak benimde son adetim 19 ekimdi 11gün oldu gecikeli testler negatif 😪😪 Bir Mucize olurmu diye bekliyom inşaAllah gelmiştir Mucizemiz 🤲❤️❤️
Mom6535 Mnos-332 yalancı pozitif çıkaran iki test görüyorum umarım yanıltmaz daha koyu şekillerde negatif sonuç almıştım çoğu zaman ama doğru çıkardığı da oldu tabi
Meryeminannesi20 Mnos-332 benimde böyleydi 8 gün gecikmeyle sanırım geç döllenme benze sizdede olabilir geçen hafta kese gözüktü
Mnos-332 Egelikiz ya beklemmedim bir gebelik olacak hamileysem 9 aylık ikizlerim var strese girdim ya
Egelikiz Mnos-332 Hakkında hayırlısı olsun güzelim ne güzel ne mutlu sana 🤲❤️❤️ Allah bağışlasın ikizlerini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Rabbim 🤲🥰🥰