Salepcee Merhaba 6+2 de beta 80684 çıktı normal mi sizce doktor kontrolüm 2 gün sonra çok telaşlıyım acil doktoru çok yükselmiş normal olmayabilir dedi
cucunns12 Salepcee gayet normal bende öğrendiğimde 6 haftalık hamileydim değerim 69000 küsürlü bişeydi
Mrvsmt2502 Salepcee benim 4 haftalıkken 1800 dü 6 haftalıkken 100000 i geçiyordu. Şuan 18 haftalığın her şey yolunda
cucunns12 Salepcee tekti stres olmayın doktorlar da bazen strese sokuyorlar farklı bir doktora görünün içiniz rahat edecekse
Mrvsmt2502 kbrkzy son adet tarihine göre hesaplaman daha doğru olur canım. Beta herkeste farklı çıkar