Ece5454 Bence hayli hayli yeter 😂 zaten öyle bol bol sütünüz olsun da pompası da kusur kalsın. Pompa benim gözümde ne olur ne olmaz mastit olursanız destek olur amacıyla var olan bir şey. Harici durumda emzirerek beslemek çok daha kolay ve emzirirken daha çok süt geliyor bebek daha fazla besleniyor. Bundan çok eminim. Ben sağdığımda 120 ccden fazlasını görmedim ama hiç mamasız çocuk büyüttüm ek gıda dönemine geçmeden önce sumo güreşçisi gibiydi. Artık 3 yaşında fit birisi 😂