Arkadaşlar 3 ay önce normal dogum yaptim 2 aydir sol kasık karın agrım var. Gebeligimden oncede uzun sureli ishal ataklari yasiyordum hatta gebeliktede son 3 ay ishaldim. Dogum sonrasi hemoroid sebebiyle kabiz olmamaya calistim ishal sorunu hic yasamadim ancak kasik agrisi icin doktor kolonoskopi isteyene kadar. O gunden beri anksiyeteden mi yoksa gercekten mi bilmiyorm asiri gaz ve gevsek tuvalet aliskanligi basladi. 20 gundur kolonoskopi tarihini bekliyorum ve kanserin butun belirtilerini yasiyorum😒Kendimden nefret ediyorum sutum kesilme noktasina geldi surekli kotu seneryolar l, vasiyetler, uykusuz geceler ve daha birsuru şey. 3 gun sonra nihayet kolonoskopi olacagim acaba kolonoskopi biter bitmez bir sonuc ogreniliyor mu cektiren arkdaslar yardimci olabilir mi? Kaygi bozukluguyla basa cikamiyorum her gun aglamaktan cocuklarimi dusunmekten kendimi yiyip bitirdim bazen simdi öleyim de bu acilarla yasamayayim diyorum.