Hilalikooo başınız sağ olsun ne diyebilirim ki eminim ki size tarifi zor duygular yaşatmıştır 6.5 sene boyunca.
Benim de 9 senedir baktığım bi muhabbet kuşum var sürekli düşünürüm cennete giderse ne yaparım diye.
Sizi anlayabiliyorum. Eminim siz de bu dünyada ona çok güzel şeyler yaşatttınız.Sizinle tekrar buluşacağı günü bekleyecek buna inanın ve sığının 🤲 umarım öteki dünyada şefaatçiniz olur 🙏
Miniğiniz için çok üzüldüm, Allah sabır versin 🌸