Esrao1 37+4 suyum geldi açılmam yok nst de sancı var bende yok gidişat nasıl ilerleyecek aynı durumu yaşayan varmı merak ediyorum
e_blue_sky_a Esrao1 doğum baslamış suyun gelmesi doğumun başlaması demek :) bugün yarın kavuşursunuz hayırlısıyla inşallah