Kızlar doğum sırasında yanınızda kaç kişi vardı yani ebe doktor hemşire olarak ben şahsen yanımda çok kalabalık olsun istemem mümkünse bir kişi olsun yeter çekinmekten değil ama bilmiyorum ben farklı düşünüyorum tek başına bile doğurmak istiyorum sadece bir sorun olursa diye yanımda biri olsun istiyorum