Meltempek canim oglumda 3.5 ay her gun sabah oglen aksam hastanedeydim kanama yuzunden ki lekelenme de değildi hem 3 tane ilac progestan hem igne kullandim ve 3.5 ay yattim tuvalet harici kalkmiyordum diyebilirim. En son canima tak etmisti cunku afedersin her dk tuvalete gidip kan gormek psikolojik olarak beni mahfetmisti ve Allah’a teslim oldum yiyecek rizki varsa dogar dedim kendime.. suan oglum 5 yaşında Allah’a sukurler olsun tutundu bana. Ve bana bi doktor dedi ki hic unutmam eger bi cocugun dogacak gorecek gunu varsa ipte atlasan taşta kaldirsan dogar. Eger gunu yoksa gorecek bir omur de yatsan düşer o yüzden Allah’a teslim ol ilaclarini tedavini kullan tevekkül edelim inşallah 🤲🏼 suan 3. Bebegime hamileyim 7. Haftada boş gebelik diyerek alacaklardi ki bugun kalp kipirtisi gördük seni cok iyi anlıyorum Allah yardimcin olsun. Dinlenmeye calis ve umidini kaybetme 🤗yoktan var eden Allah’a sigin🤲🏼