Muhayyel_ Merhaba benimde ikinci doğumum olucak ilk bebeğim karataş hastanesinde doğdu, annemlerde herkes özellerin fiyatları arttığı için şehir hastanesine git diyolardı sonra annem hastaneye gittiğinde birine sormuş nasıl doğumdu diye anneme demişler 5 kuruş paranız varsa özele gidin 10 günlük bebeğim var dikişlerim açıldı tekrar dikiş attırmaya geldik ağustos ayında doğan bebeğin burnu akıyormuş 8 10 saat bebeği getirmiyolarmış bilgilendirme yapmıyorlarmış doğru mu birde anneyi yoğun bakıma alıyolarmış