Fatmadali Kızlar nolur bi akıl verin ölüyorum sanki.. hamileyken üreteroskopi yaptıran var mı ? Bu mümkün mü napıcağımı şaşırdım pazarı acilde geçirdim ama bişey yapamadılar yarın ürülojiye gidicem nolur bilmiyorum başınıza geldi mi
alpege_ Hicbir bilgim yok canim insallah acilarin hemen diner , kolaylikla atlatirsin canim benim bilenler yazar insallah gecmis olsun
Fatmadali alpege_ teşekkür ederim 🙏🏼 inş birileri görüp yazar ya aşırı tedirginim zaten 5. Yılım sonunda tüp bebekle zor elde ettik bu gebeliği artık kafayı yemek üzereyim başıma gelmeyen hastalık kalmadı başından beri
alpege_ Uzme kendini motivasyonun dusmesin allahin izni ile bu gunlere kadar geldik bundan sonra da sag salim kucagimiza aliriz insallah 🩵