2 ye hamileyim 1 de hiç ağrım sızım yokken kontrole gitmiştim acil sezeryana alındım bebeğin kalp atışları ıyi değildi diye 38+6 haftalik Tim yani doğum agrisi nasıl bisey bilmiyorum, şimdi acaba beni doğum agrisi tutma ihtimali var mi , yoksa sezeryan oldugum icin agri tutmaz mi