Iros26 merhaba 🌞 bende gebeliğinde çok kilo alanlardanım 🥹 yani ilk gebeliğim de 64 kilo aldım, ikinci gebeliğimde de 70 kilo 😂 yani insanlar bu kiloyla doğum yapar benimse aldığım kilolar😂 ilk gebelikte karın bölgeme hiç dikkat etmedim ve iki katman oluşmuştu hatta doğurmam ameliyat olurum diyordum sonra ikinci doğumdan sonra korse ve spor yaptım yani açıkcası iki dk yürüyüş yapıp sonra ay efendim faydası olmadı diyenler daha otursun. Her doğum vücudumuz kendini yeniler doğasu bu. Doğumdan sonra korse ve günlük yaşamda da korseyi devam ettirdim. Şimdi 3.doğum olacak ve yine aynı metodu devam ettireceğim. Sana önerim de bu olur ayrıca ne zaman kafanda doğurmayı bıraktım dersen o zamna ameliyatı düşün derim 🙏🏻