Kızlar bir arkadaşım için yazıyorum burada kendi adıyla girdiği için yazmaya çekindi sanırım göğüsleri olduğundan aşırı küçük hatta dümdüz diyebilirim ergenlikte yaşadığı sorunlar yüzünden şu an 7.ayına yakın sütü gelir mi sizce çokta büyümemiş dediği kadarıyla 7 ayda