Yani herkesin hayatı, yaşam tarzı ve hayattan beklentileri farklı tabi en iyi kararı kendiniz verirsiniz ama benim kişisel fikrim çiftlerin evlendikten sonra en az 1 sene bebek fikrini bir kenara bırakıp, birbirlerine vakit ayırmaları. Hem birbirinizi tanımak, hem de duygusal olarak güzel zaman geçirmek için çocuk için acele etmemeniz. Yaşınızda gençse hiç acele etmeyin derim. Bebek doğduktan sonra tüm enerjinizi zaten ona vereceksiniz. Şu an aşkınızın ve evliliğinizin tadını çıkarmak ileride bebeğiniz için de daha verimli ebeveynler olmanızı sağlayacaktır 🌸