Kızlar selam 26 Ekim adetimin ilk günüydü ve 29 bitiş adetim normalde düzenlidir hiç şaşmaz geç gelmez erken gelmez neyse biz artık çok çok istiyoruz bi bebiş bu ayı da değerlendirdik döngüm 27 gün falan ben 16 kasımda adet oldum beklenen tarih 22 kasımdı 6 gün erken gelmiş oldu ilk üç gün silince hafif pembemsi gibi geldi gelmedi gibi oldu dördüncü gün biraz daha çoğaldı ve sonra bitti aha dedim adet oldum bitti bu ay da olmadı şu son iki gündür de adet olacakmışım gibi bir ağrı var bellerim sırtım sanki yük taşımışım gibi ağrıyor acaba üstüne görme gibi birşey mi oldu bileniniz varsa bu durumla benzer şeyler yaşayan beni aydınlatabilir misiniz köydeyim de şu an eczane falan da yok buralarda merkeze uzak hastane gidip test falan da veremiyorum