snglaltn Haftaya girdim bugün hamile olduğumdan beri kahverengi leke geliyor ama doktor baktı gayet normal dedi her gittiğimde söylüyorum hepsi normal aktif kanama olursa sıkıntı dedi önceden kasıklarım arada ağrırdı bugşn kasıklarım hafif ağrıyor ve kahverengi yine gelmiş sizce bişey olduğu için mi yoksa 10. Haftaya girdiğim için mi veya soğuk hava üşüttüm mi Salı günü randevum ama ben korkuyorum gidince kötü bişey duymaktan dua edin nolur
Ask2108 Bende senin gibiydim. Benimde lekelenmem çok uzun sürdü ilk 3 ay her doktora gidişimde kalbim ağzımda gittim. Rabbim yardımcın olsun inşallah bu süreci en güzel şekilde geçirirsin. Korkma strese sokma ne kendini ne bebişi 🌹