Geçen yıl 7 ekimde 28+3de enfeksiyon yüzünden bebeğin kesesinin yırtılması sonucu doğum yaptım enfeksiyon çok yoğunmuş hatta kana karışmış ama bende hiçbir belirti yoktu hastanede tahlil yapmışlardı ama doktor sonucu kontrol etmemiş bende sorun olmadığını belirterek taburcu ettiği için üzerine düşmemiştim ama ne yazık ki doğum yaptım