seydabal_60 Kızlar biberon alıcam ama avent mi lansinoh mu daha iyi avent 4lü gereksiz değil mi yoksa lansinoh 2 li daha mı iyi fikir verirseniz sevinirim
Caglacolak5237 seydabal_60 inşallah gerekmez emzirirsiniz. Çoğunlukla meme reddi yapıyor. Ama meme mama beslenen bebekler de var
Ahidem32 seydabal_60 ikizlerimde dr brwns kullanmıştım gaz yapmayan çok memnundum nasipse yine aynı marka alıcam
Caglacolak5237 Nazsuuu o zaman size biberon fark etmez ki. Zaten red probleminiz olmaz beslenme şekli belli
Caglacolak5237 Nazsuuu eds yöntemini hiç denediniz mi daha çok küçük bebek bu şekilde memeye döndürebilirsiniz bence
seyma0661 seydabal_60 Lansinoh meme reddi yapmıyor deniliyor 2lisini almayı düşünüyorum 160ml ve 240ml ama plastik mi alsam cam mı karar veremedim. Cam bebeğin üstüne yüzüne düşer mi yada yere düşüp kırılır mı gibi sorular var kafamda. Sonuçta plastik olan da bizim bildiğimiz plastiklerden değil sağlık açısından zarar vermeyecek türden
EceQueen Cam ve plastik avent var elimde, camı çok sert düşürdüm kırılmadı ama kendi kapağı ile aktma yapıyordu başka uç takınca düzeldi. Plastik olan gayet kullanışlı, yine de sıcaksuyun içine falan koyacaksam biberonu cam olanı kullanıyorum
Cosimaniehaus seydabal_60 lansinoh kullanıyorum bazen akıtıyor maalesef. Arkadaşım Philips kolik biberonu almıştı ve akıtmadığını söyledi.
minisinannesi07 seydabal_60 meme+mama olarak ilerlemiştik ilk kızımda. Prematüre olduğu için özel mamalar film kullanmamız gerekmiştiZ daha sonrasında alerji çıkınca ben diyete girince sütüm de azalınca bu seferde alerji mamalarıyla desteklemiştik. Başta avent almıştım ama sonra Lansinoh denedik daha memnun kaldık.