Kızlar 8+2 yım 3-4 gündür belim çok siddetli ağrıyor dün biraz rahatlamıştım sanki ama şu an agridan ağlıyorum ne yapabilirim doktorum parol kullan dedi ama şu haftada kullanmak istemiyorum emin olamiyorum su torbası falan koyulabiliyor mu acaba doktora sormayı da unuttum oturup kalkamıyorum yatarken donemiyorum fiziğe gitsem yapılacak birşey var mı yaşayanlar bı yazabilir mi