Arkadaşlar 13 günlük oğlan bir bebeğim var ve ilk günden beri bezi sızıntı yapıyor. Önse sleepy ile başladık ardından molfix e geçtik göbek bağından tam bağlayamadık diye düşündük biraz da büyük gibiydiler ama ikisinde de sızıntı yaptı. Şimdi sleepy e tekrar denedim bu sefer de küçük geldi sanki. Kafam çok karışık sleepy ve molfix de sızıntı yaşan var mı? Ve de bez öneriniz nedir? Sleepy bio naturel kullanan var mı