Nesizade05 evet sezeryan oldum spinal anestezi ile doğum yaptım. İyi ki de öyle yapmışım diyorum 🙏🏻😊☺️Sabah erken saatte istemiştim bütün gün süreç tamamlanır gece de rahat ederiz diye düşündüm öyle de oldu. Sabah gerekli islemler yapıldı daha sonra ameliyathaneye aldılar beni orada anestezi için belden iğne vuruyorlar asla korkulacak bir şey yok ağrısız diyemem ama dayanilamayacak ya da abartılacak bir şeyi yok. Sonra beni yatırdılar süreci her saniyesiyle başımdaki hemşire anlattı neler olacağını (kusma hissi vs gibi şeylerin olabileceğini söyledi) bende midem bulansa bile hayır miden bulanmiyor gayet iyisin kısacık bir işlem bitecek gibi telkinlerde bulundum icimden o sırada eşim girdi içeri peşine doktorumuz geldi, müzik açtık konuşurken birden yukarıdan bebisimizi gösterdiler harika bir andı. Temizlendi paklandi yanımıza getirildi. Sonra götürdüler odasına eşim de çıktı. Beni o sırada tümden uyuttular çok kısa o dikiş kısmı tamamlanana kadardı uyudum uyandım küçük bir şekerleme gibiydi. Odamıza geçtik. Emzirdim. Sezeryan olduğu için sütüm çok az geldi bunu biliyordum ve bu yüzden kendimi hiç üzgün hissetmedim. Bu da çok önemli bir şey diye düşünüyorum. Kalktım yürüdüm. Kalkarken derin nefes alıp vermeye çalıştım çünkü farkında olmadan kendimi kastigimi fark ettim bu da benim canımı acıttı. Nefes alarak kalktığımda gayet iyi yürüdüm. Yalan söyleyemem acı yok diyemem ama hiçbiri dayanilamayacak gibi değil. Süreç güzel geçti. Sadece gaz cikaramiyorum. Onu da halledersek her şey daha güzel olacak insallah. Dışarıda beni sezeryan için o kadar çok korkuttular ki kimseyi dinlemesek bile bir şekilde duyuyoruz ama bence hepsi abartı. Hiçbir anlatılan detayı yaşamadım. Çok şükür rabbime.