Merhaba hanımlar 6 ay önce boş gebelik sebebi ile kürtaj oldum gelen hafta hamile oldugumu ögrendim adetimin gecikmesinin 10.günü beta hCG 3.97 çıktı 12.günü 32.1 çıktı 19.günde ise 1052 olmuştu en son adet tarihim 25 eylül geçen hafta pazartesi doktorum adet tarihine göre 7 hafta olması gerekiyor ama kese tam 5 haftalık dedi ve bebek gözükmedi yine aynı şeyleri yaşayacagım diye çok korkuyorum yarın doktora gidicem inşallah bebeği görür kalp atışını duyarız böyle yaşayan oldu mu 😞