Merhaba arkadaşlar inşallah görüp yaşayanlar cevap verir. Şuan 6+5 günlk kese çok güzel bozuk flan da değil ama bebek oluşumu görülmedi. 1 oğlum var , 1 dış gebelik, 1 de boş gebelik yaşadım… Korkuyorum yine boş olacak gibi üzgünüm de. Aslında iunu soröak istiyorum böyle olup sonradan bebek oluşan büyüyen var mı sağlıklı bi şeklde