Kızlar cuma günü detaylı ultrasonum var ve eşim işinden izin alamıyor. Kayınvalidemle gitmemi söyledi ama onlayken de çok rahat hissetmiyorum. Teklif etmedik ama o da yalnız gideceğimi biliyor gelmeye çok istekli gibi de değil zaten. Gurbette gelinim çevremde gelebilecek arkadaşım da yok. Uzun süren bir ultrason biliyorum ama beni korkutan olumsuz bir şey söylenirse tek başıma başa çıkmak durumunda kalacağım. Aranızda tek giden var mı? Tecrübelerinizi yazın lütfen biraz içimin rahatlamasına ihtiyacım var 😞