27 eylülde doğum yaptım ama anca yazmaya karar verdim. 26 Eylül sabahı saat dokuzda yataktan kalktım akıntı hissettim suyum mu geliyo acaba diye düşündüm ama su birden gelir diye düşünüp tekrar yattım tekrardan bi sıcaklık hissettim lavaboya gittim sızıntı şeklinde geliyordu suyum ve nişanım gelmişti ama sancım hiç yoktu hemen eşimi kaldırdım gittik hastaneye muayene için yattığımda suyum daha çok gelmeye başladı doktor 3 cm açıklığımın olduğunu ve yatış yapacağını söyledi hemen yatışımı yaptılar benim hâlâ hiç sancım yoktu sürekli nstye bağlandım açıklığıma bakıldı sürekli gece 10 oldu hâlâ sancım yok benim 😂 suni sancı takmaya karar verdiler taktıktan 2 3 dakika sonra nst de benim sancılarım çıkmaya başladı suni sancıyı kestiler hemen kendi sancımı beklediler artık başlamıştı sancım açıklığım da 5 cm idi. Gece 2 civarında artık sancılarım daha sıklaşmıştı ebelerim sağolsun güzel konuşmalarıyla beni motive ettiler devlette doğum yaptım bu arada. Pilates topu üzerine egzersiz ve nefes egzersizi ile sancılarımı azaltmaya çalıştım saat gece 05:00 da açıklığım 7 cm oldu ve yatağımı doğum masasına çevirdiler doğumum başladı ıkınmalarımla olmayınca birkaç doktor karnıma bastırdı bebeğimin başı tam kanaldaydı fakat çatım çok darmış bu yüzden tam doğum esnasında yırtılmam oldu baya bi 05:19 da kızım doğdu👼 doğumum kısa sürdü ama dikişim yarım saat sürdü 😂 ama yine de çok güzeldi herşey rabbim bütün Annelerin yardımcısı olsun 💕 hep pozitif düşünün hiç bir şeyden korkmayın ❤️