irmikhelvasi77 riskli gebelik takipliyim devlette. Ayrıca özele de gidiyorum çünkü doğumumu özelde yapacağım. Devlete gittiğim kadar özele gidemiyorum tahliller muayeneler derken pahalıya geliyor çünkü 😏 devlette tahlilleri vs yaptırıp özeldeki doktorumla sürekli telefonda görüşüyoruz. Devlete haftada iki kere, özele ayda bir kere gidiyorum masraf sebepli.