Mzgn almanyaya giriş cıkış yapıor haklarını öldürmediysen sigorta karşılıyor ama malesef tüm haklarını öldürdüysen burda dogumu kendi cebinden ödüyorsun cevremde tr gidenler var tüm haklarını öldürdüler pişman oldular malesef ama yinede dogum yapanlar var herseyi kndileri ödediler senin durumun nasıl peki