Ebruebos Merhaba kızlar.Kadın doğumdan mı randevu almam gerek? İnternete baktım da pek bişey anlamadım adetliyken mi gitmem gerekiyor?
Mucizeem__ Ebruebos Evet kadın doğumdan alican adetin bittikten sonraki gün gidiyorsun galiba ama öncesinde doktrola gorusuyorsundur herhale bende burda beklim 🙈😁
Ebruebos Mucizeem__ evet bende öncesini merak ediyorum. Bazıları adetliyken gidiliyor ona göre gün veriyorlar diye yazmış. Bende bekleyeyim 🙃
Cglayamn Ebruebos kadın doğum doktoruna muayene oluyosun bide dersin rahim filmi çekilmek isityorum zaten o muayene eder ve bi istek kagıdı var onu veriyo sana ona göre yönlendirirde nerde cekilcegini