Durukus0202020 insanlar her şeyi zaten abartıyor ki. Normal doğumu da abartıyor sezaryen olmayı da abartıyor, dikişi de abartıyor dikiş olmamasını da abartıyor, millet o kadar boş ki artık canı sıkılan telefondan oraya buraya bilmeden konuşuyor.
Çatı muayenesinden korkan ya da ay çok acıdı diyen eşinden de zevk almıyordur bence. İki parmakla bakılması ilişkiye girmekten daha kolay ya. Saniyeler sürmüyor. Ben sayısız kere alttan muayene oldum daha hiçbirinde doktoruma ya da birisine sitem etmedim. Saniyeler sonra geçiyor, normal doğum yaptım o da saatler sonra tamamen bitip gidiyor