Babyybabyyy Eşim dün 2 tane sufle getirdi. Biri bana biri kızıma getirmiş(2.5yaşında) dün eşim verdi yemedi. Bugünde kendi getirdi ama yemedi. Bende akşam canım çekti yedim. Günah olur mu ya offf
_biranneadayi Babyybabyyy Ben de 3 yaşındaki oğlum yesin diye bi sürü şey alıyorum yemiyor, ben yiyorum karnımdakine gitsin bari diye😅 Günah olmaz o neden olsun. Bu kadar ince fikirli olmayın çok üzülürsünüz
2418 Babyybabyyy ohooo bende çocuklarım için birşeyler alıyorum yarısını yiyorlar uyuyorlar yarısını da ben yiyorum 😁😁
crazyymom Babyybabyyy günah olmaz tabiki, sizinki sadece annelik içgüdüsel gelişen vicdan azabı merak etmeyin herkeste oluyordur 😀
Larraa Babyybabyyy Kızınız için zaten sağlıklı bir şey değil. O yüzden günah olacak bir şey de yoktur ☺️