Pinaar19g eills son 2kontrolde benimkide 2 hafta önde gidiyordu bidaha haftada gidicem kontrole bakalım hala önde mi 🙄bende normal istiyorum inşallah engel olmaz
Annekuzusu066 eills ben yapamadım kuzum çünkü kanaldan geçemedi kalp atışları yavaşladı sezeryan oldum
eills Annekuzusu066 yaa.. normal istiyordum ben ama kısmetten ötesi yok cidden sezaryen de olsa kabul edicem mecbur
Annekuzusu066 Sum16 olsun hayırlısıyla kavuşta tek canım banada dua et lütfen bizde çok istiyoruz olmadı
Patatess Benim bebeğimin de 3 hafta önde. Doktor genetik takip edelim bu şekilde kanala giremeyebilir dedi. Haftaya 37 haftalık olacağız bakalım karar vereceğiz. 🥲