Deniiizzz Kahvelihayat_1 karşılıyor tabi canım benim sağlık ocağına git yazdır. En az 7 hafta kullanacaksın ona sürekli para mı dayanır başka ilaçların da olcak hepsini karşılıyor devlet tabi katkı payı ödüyorsun eczaneye de.
busra14 Kahvelihayat_1 karşılıyor canım ben yazdırdım ayda iki kutu yazabilirim sadece dedi ama olsun hiç yoktan iyidir. Sağlık ocağı yazmadı bana ama progestan coraspin falan onları yazıyor ama Estroferm i ben devlette kadın doğuma yazdırdım dahiliye de yazıyormuş
Deniiizzz Kahvelihayat_1 ben estrofemi Protestan ve Protestan amp oksapar corasprin hepsini aylarca sağlık ocağına yazdırıp aldım
Ozlemerikci543450 Estrofem bende adetin ilk günü başlayacağım bende yazdırmadan aldım ama devamlı olacaksa yazdırmak lazım ilk gün 1 tabe ikinci gün 2 tane üçüncü gün 3 tane diye yazdı şuanlık 3 gün kontrole gidicem zaten bu ne işe yarıyor acaba
emineeeeeeeee Ozlemerikci543450 canım aile hekimi yazıyo ben çok yazdırdım siz hekiminize tekrar sorun bu süreçte çok iyi oluyo
Ozlemerikci543450 emineeeeeeeee teşekkür ederim herşey öyle pahalı ki yazdırmak mantıklı sizde devamlı günde 3 3 mü kullanıyorsunuz ne kadar kullanılacak acaba bugün dubhaston bitti regl olmayı bekliyorum bakalım 😊
emineeeeeeeee Ozlemerikci543450 evet canım doktorum 3 tane kullandırmıstı mecbur sağlık ocağında yazdırmak iyi oluyo çabuk bitiyo ☺️
emineeeeeeeee Ozlemerikci543450 yaaa bende adet olmayı bekliyorum transfer istiyorum nasipse bu ay ☺️☺️❤️
Ozlemerikci543450 emineeeeeeeee dubhaston bitti ama bakalım ne zaman olacağım geçen ay 7 gün sonra olmuştum bu ay lucrin depotta vuruldum Buda geciktirir mi bilmiyorum senin varmı bekleme tarihi
emineeeeeeeee Ozlemerikci543450 canım lucrin de ben hiç gecikme yaşamadım ama akrabam yaşadı gecikme bu tarz hormon ilaçları gecikme yapabiliyo
emineeeeeeeee Ozlemerikci543450 Eylül’de transfer oldu negatif oldu sonra 1 ay bekleyip tekrar yaptırmak istiyodum âdetim gecikti bu tüp Bebek ilaçları hormon ilaçları hep gecikme yapabilirmiş
Ozlemerikci543450 emineeeeeeeee olalım biran önce de olumlu olsun metafizik olma sebebi araştırıldı mı