Momybaby Kızlar bebek 2,5 aylık. 3-6 mı yoksa 6-9 mu alınmalı. :( birisi küçük diğeri büyük kalacak. Alan kullanan var mı bedenleri nasıl ?
gdaslik Momybaby bebeğinizin kilosuna göre karar verin benim kızım 4 aylık 9-12 ay kıyafet kullanıyor
eills Senin yerinde olsam 6-9 alırdım kış boyu kullansın. Benim doğum aralık sonu ben bile zaradan 4-6 ay aldım kolunu kıvırırım en fazla
Momybaby gdaslik yani küçük olmasındansa büyük daha iyi gibime geliyor da çokta çuval olsun istemedim 😀
gdaslik Momybaby 6-9 ay alın o zaman kış sonuna kadar giydirebilirsiniz en azından. Ama ben ilk kızımda da 1 yaş almıştım kollarını kıvırarak kullanmıştım astronot tulumu. Bu kızımda almadım astronot tulum. Normal ceketler var onları giydirip battaniyeye sarıyorum.